Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Yep, Apocalyptica die liggen je wel !
Ik herinner me de schitterende beelden die je eerder maakte van hen.
Ook dit zijn weer 3 prachtwerkjes ... met een lichte voorkeur voor nummerke 3
Apocalyptica is gewoon zalig om te fotograferen.
geen (bas)gitaren en vervelende micro's en bijhorende statieven.
Ik vreesde even dat de monitors van de vorige groepen gingen blijven staan, maar gelukkig waar die weggehaald. Geen superbeeld zoals de vorige keer in de AB, maar ben toch best tevreden (vooral met de derde).
nr drie vind ik de beste alleen spijt van het vignet , of mss komt dat door het felle licht wat naar benede te halen ..
vraag mij alleen af waarom je steeds of het instrument focust , en nooit op de gasten hun gezicht ,
tenzij je de camera liet focussen dan is het logisch dat hij eerst het instrument neemt
Ik stel meestal scherp op het gezicht (ogen) maar door het constant vooroverbuigen (headbangen) en terug achteroverhangen zat ik er zo dikwijls naast met geheel onscherpe platen als gevolg. Het kan zijn dat ik hier gefocust heb op zijn gezicht en dat hij zich dan achterover liet hangen toen ik afdrukte (meestal ook meer dan 1 keer na elkaar) waardoor het gezicht terug minder scherp is.
Maar door de bombastische instrumenten vind ik het zelf niet storen dat het (kleinere) gezicht minder scherp overkomt dan de cello zelf.
Comment