more to see here... and more updates to come...http://www.pbase.com/pieter_73/front...grensrock_2009
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Front 242 @ Grensrock 2009
Collapse
X
-
Front 242 @ Grensrock 2009
more to see here... and more updates to come...http://www.pbase.com/pieter_73/front...grensrock_2009Labels: Geen
-
-
Re: Front 242 @ Grensrock 2009
Waart gij die kerel met de rode t-shirt?
Sjieke foto's! Ebt ge er ook van Team William?Canon EOS 450D.
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterxJan Bekijk berichtWaart gij die kerel met de rode t-shirt?
Sjieke foto's! Ebt ge er ook van Team William?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtLeuke pics in een verdomd moeilijke omgeving. (en ik kan het weten )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterxJan Bekijk berichtWaart gij die kerel met de rode t-shirt?
Sjieke foto's! Ebt ge er ook van Team William?
mijn reeksje volgt nog.
Knap werk Pieter,
het was een leuke tweedaagseJaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie
Comment
-
alle drie staat hij er goed op ,
tis dan ook altijd een rot strobbo en back light gedoe bij front , dus ik vind ze zeker geslaagd
(die halo vind ik trouwens zeker iets hebben)
@ CH , de scherpte de scherpte , elke camera schiet scherp hoor tegenwoordig , tzijn alleen onze ogen of beeldscherm die het minder scherp laten lijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk berichtalle drie staat hij er goed op ,
tis dan ook altijd een rot strobbo en back light gedoe bij front , dus ik vind ze zeker geslaagd
(die halo vind ik trouwens zeker iets hebben)
@ CH , de scherpte de scherpte , elke camera schiet scherp hoor tegenwoordig , tzijn alleen onze ogen of beeldscherm die het minder scherp laten lijken
Ik beweer ook nergens dat het slechte foto's zijn.
Ik weet goed genoeg hoe moeilijk het is om F242 goed op de plaat te zetten.
HansBeter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk berichtMja bewegingsonscherpte of foutieve focus is toch nog iets anders hoor...
Ik beweer ook nergens dat het slechte foto's zijn.
Ik weet goed genoeg hoe moeilijk het is om F242 goed op de plaat te zetten.
Hans
Wat bedoel je met foutieve focus? Focus ligt toch op het gezicht van eerste twee pics? niet? of wat zou U anders doen? Graag Uw tips. Hou er ook rekening mee dat de foto's gedownsized zijn en zo kwaliteitsverlies meebrengen....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk berichtHou er ook rekening mee dat de foto's gedownsized zijn en zo kwaliteitsverlies meebrengen....Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
Comment
Comment