Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Afgelopen vrijdag was het een jaar geleden dat Club Brugge speler François Sterchele het leven liet in een auto ongeval. Voor de Krant Van West-Vlaanderen / Brugsch Handelsblad ben ik in de materiaalkamer van Club Brugge 'zijn' kastje gaan fotograferen als illustratie bij het artikel. Zie ook mijn blog.
| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
Mooi in beeld gebracht en idd een PJ gehalte. Toch ben ik niet gek op Z/W met selectief kleur in de foto, had toch graag een volledige Z/W ervan gezienm et misschien wat D&B, het onderwerp is wat lichter als de rest dus valt toch wel op
Comment