Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Superior 13/03/09

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Superior 13/03/09

    hardcore optredens van As Heavens Collide, Superior en Enemy Ground, bij de laatste band werkte de camera niet meer mee en heb daar dus bijna geen foto's van en van de eerste ook bijna geen. Superior had me gevraagd of ik foto's wou maken voor hun dus men hele kaart stond bijna vol aan hun.

    Materiaal:
    Canon Eos 400D + BG-E3 batterygrip
    Canon ef-s 18-55mm f3.5-5.6 (kitlens)
    Canon Speedlite 580EX II (geen omnibounce)

    Ja men ISO stond veel te hoog, ja men sluiter was te lang en men diafragma wrs te groot, maar dit zijn toch redelijke foto's voor de voor de 2de keer te doen.







    Last edited by RDLPhotography; 19 maart 2009, 18:44.

  • #2
    Re: Superior 13/03/09

    enkel de eerste zegt me wat.
    Mocht hij nu net in de lens kijken zou dat een mooi extraatje opleveren
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Superior 13/03/09

      Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
      Ja men ISO stond veel te hoog, ja men sluiter was te lang en men diafragma wrs te groot, maar dit zijn toch redelijke foto's voor de voor de 2de keer te doen.
      ISO 800 en 1600 zeker niet uitzonderlijk hoog voor concertjes, diafragma relatief ok...maar die flash UITZETTEN ! (toch als beginner concertfotografie , over bewust en aangepast gebruik spreek ik me niet uit)

      En ja , het zal er donker geweest zijn - dus een lichtsterke lens dringt zich op
      Last edited by mexicano; 15 maart 2009, 17:31.
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: Superior 13/03/09

        Inderdaad, sfeer = 0

        Comment


        • #5
          Re: Superior 13/03/09

          ok grote is normaal aangepast? en hoewel door de flits volgens vele van jullie de sfeer nul is heb ik van andere (ook fotografen) te horen gekregen dat de foto's zeker niet slecht zijn en zelf snap ik ook niet dat jullie het zo storend vinden dat hier een flits gebruikt is achja ieder zijn ding ofzo?

          Comment


          • #6
            Re: Superior 13/03/09

            Ik vind ze zeker geslaagd. Vooral al omdat je ze gemaakt hebt met een sterk beperkende kitlens.
            Verder ben ik een leek in deze tak van de fotografie maar ik krijg bij deze foto's wel een soort Henry Rollins-gevoel.
            Ik ben wel es naar een klein hardcore optreden geweest en dit roept precies de sfeer op die ik daar voelde. Van de flits heb ik ook niet veel last.
            Ik kan ze wel smaken, deze foto's.

            Comment


            • #7
              Re: Superior 13/03/09

              Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
              Ik vind ze zeker geslaagd. Vooral al omdat je ze gemaakt hebt met een sterk beperkende kitlens.
              Verder ben ik een leek in deze tak van de fotografie maar ik krijg bij deze foto's wel een soort Henry Rollins-gevoel.
              Ik ben wel es naar een klein hardcore optreden geweest en dit roept precies de sfeer op die ik daar voelde. Van de flits heb ik ook niet veel last.
              Ik kan ze wel smaken, deze foto's.
              Ik ben ook van dezelfde mening. Deze fotos kunnen op een cd hoesje aan de binnenkant.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Superior 13/03/09

                Bwa ze vallen wel mee, alleen de laatste... is echt geen zicht als de artiest in de andere richting kijkt. Op metalfeestjes haal ik ook wel eens regelmatig de flits uit de tas maar de kunst is dan natuurlijk om deze zo te gebruiken dat het bijna niet opvalt.

                Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment

                Working...
                X