Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nightwish @ Forest National
Collapse
X
-
-
Re: Nightwish @ Forest National
Knap werk Hans, qau kleursetting vind ik de eerste het best, bij de 2de mis ik wat beweging van de drumsticks, dit was anders wel een heel knap shot en 3 is een leuke compo maar een beetje te blauw, persoonlijk probeer ik steeds de huidtinten toch een beetje natuurlijk te laten overkomen al is dat niet altijd evident met sommige belichtingen.Eric Van Aerschot BD0730BE
-
voor mij de eerste.
wel nog vol verwachting op beelden van de zangeresWWW.JOPIX.BE
Just one click away...
Comment
-
Was een heel geslaagd optreden. Eén minpunt: de ongelooflijk daverend bas in de photopit. Het was soms zo erg dat ik de foto's op mijn schermpje wou controleren op scherpte en dat dit gewoon niet lukte, door te trillingen.
Het waren natuurlijk wel sluitertijden om van te dromen
Voor de rest, heel knappe platen! Moeilijk om er de beste uit te halen. Het zijn drie totaal verschillende, onvergelijkbare beelden.
De mijne komen er binnenkort ook aancanon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk berichtWas een heel geslaagd optreden. Eén minpunt: de ongelooflijk daverend bas in de photopit. Het was soms zo erg dat ik de foto's op mijn schermpje wou controleren op scherpte en dat dit gewoon niet lukte, door te trillingen.Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
-
1 vind ik heel goed,
de 2de mis ik wat dynamiek en de derde is ok !Photography helps people to see
-Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment
-
Mooie reeks met vooral 1 en 3 erg mooi