Mij weer mogen amuseren vorige week
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
6-daagse in hasselt
Collapse
X
-
6-daagse in hasselt
Mij weer mogen amuseren vorige week
Last edited by vinstermik; 8 november 2010, 23:23.Labels: Geen
-
-
Re: 6-daagse in hasselt
nr 1 is leuk met de mimiek op de gezichten maar jammer dat de wielen er niet helemaal op staan.WWW.JOPIX.BE
Just one click away...
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht...jammer dat de wielen er niet helemaal op staan.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk berichtnr 1 is leuk met de mimiek op de gezichten maar jammer dat de wielen er niet helemaal op staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk berichtOfwel kies je voor de mimiek ofwel voor een foto waar "alles" op staat. Ik had hen nog gevraagd steeds het zelfde lijnte te rijden op de piste zodat instellen makkelijker was, maar ze wilden niet luisteren. En ja hoor, met een snelheid van 200 m in 10 seconden heb je al de tijd om rustig je toestel in te stellen - wil ik alles of wil ik een detail op de foto - wanneer ze u, aan de koord van de piste, passeren Mijn gedacht hé.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk berichtJa maar: niemand heeft gezegd dat het GEMAKKELIJK is! We stellen alleen maar vast hoor.
Comment
-
Comment