Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
nr 1 is leuk met de mimiek op de gezichten maar jammer dat de wielen er niet helemaal op staan.
Ofwel kies je voor de mimiek ofwel voor een foto waar "alles" op staat. Ik had hen nog gevraagd steeds het zelfde lijnte te rijden op de piste zodat instellen makkelijker was, maar ze wilden niet luisteren. En ja hoor, met een snelheid van 200 m in 10 seconden heb je al de tijd om rustig je toestel in te stellen - wil ik alles of wil ik een detail op de foto - wanneer ze u, aan de koord van de piste, passeren Mijn gedacht hé.
Ofwel kies je voor de mimiek ofwel voor een foto waar "alles" op staat. Ik had hen nog gevraagd steeds het zelfde lijnte te rijden op de piste zodat instellen makkelijker was, maar ze wilden niet luisteren. En ja hoor, met een snelheid van 200 m in 10 seconden heb je al de tijd om rustig je toestel in te stellen - wil ik alles of wil ik een detail op de foto - wanneer ze u, aan de koord van de piste, passeren Mijn gedacht hé.
Ja maar: niemand heeft gezegd dat het GEMAKKELIJK is! We stellen alleen maar vast hoor.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Ja maar: niemand heeft gezegd dat het GEMAKKELIJK is! We stellen alleen maar vast hoor.
Dat had ik al begrepen No hard feelings. Met podium opnames is het ook zo. Je bent echt afhankelijk van wat er op het podium gebeurt. Dat zal jonez wel kunnen bevestigen. Je hebt NIETS in de hand behalve je toestel. En toch is er vaak commentaar in de zin van : dit of dat stoort...... dit of dat staat er niet op enz.
Comment