Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste is voorval veel sfeer, zoals dit bij een cello hoort. Toch vind ik de tweede nog net
iets beter qua expressie en gevoel... je kunt er bij wijze van spreken de muziek zo bij
horen. Mooi
Zeer knappe reeks hoor!
Al storen de ietwat té blauwe reflecties links in beeld bij de eerste me een beetje bij deze zeer sfeervolle foto. Ik bekeek hem zelf eens in z/w... en dat doet het ook goed.
En moet ik bij de tweede een gevoel van onbalans vaststellen door de schuinte.
Maar dit is muggenziften hoor!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Heee, wacht eens even. Ben jij niet degene die mij beloofde dat het nog vijf minuutjes duurde voordat The Cassandra Complex optrad?
De volgende keer toch maar even buurten.
Die eerste foto is een juweeltje. Wat een mooi, zacht licht. Twee is ook goed, maar de derde heeft alleen scherpte op de gitaar, terwijl zijn gezicht alle aandacht trekt.
Comment