Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
inderdaad, dat is de accordeonist die toevallig samen met mm (+een gitarist, die ook op bd zit, maar waarvan ik zijn nickname niet weet) af en toe samen op het podium springt en dan onder de naam b-boa leuke deuntjes over de dansvloer jaagt
die van Bert is goed als beeld (alhoewel ik vind dat je niet op het juiste moment op het knopje hebt gedrukt, Bert kijkt zo doods niet ;-)) maar persoonlijk heb ik toch al beter werk van jou gezien. Het lijkt wel alsof ze er geen zin in hebben, terwijl er toch echt wel emotie op het podium was. (Ik zou een voorbeeldje geven maar dat mag niet in andermans thread ;-))
Groetjes,
Jan
ps.: Soirée Bourrée gaat toch in de eerste plaats om dansen, waar zijn de dansers? Dat is toch de essentie van de avond? De muzikanten waren er toch echt voor de dansers. Ik heb een foto van jou gezien die dat veel beter weergeeft (beter dan eender welke fotograaf die er dit jaar bij was.)
Comment