Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bandshoot Shades Of Grey + UPDATE

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bandshoot Shades Of Grey + UPDATE

Vandaag een bandshoot gehad met mijn vrienden van Shades Of Grey.
    Niks speciaal gewoon een aparte bewerking. Frontman met een aura rond zijn hoofd
    Wat denken jullie ervan?

UPDATE

Last edited by CH Photography; 27 december 2008, 10:17.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Re: Bandshoot Shades Of Grey

Dat aura rond z'n hoofd doet mij aan een beroemd schilderij denken. Aan de bleke gezichten van de 'apostelen' kan je zien dat het laatste avondmaal hun niet goed bekomen is.

Maar ja ... misschien spelen ze "Death Metal". Dan past het wél.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dat heb je goed gezien Jos

Comment

Helemaal niet mis Hans. Want ik heb dit zelf nog nooit gedaan, dus wie ben ik om kritiek te geven...

Enig minpuntje is misschien de sterk verschillende belichting van de bandleden op de voorgrond en die op de achtergrond.

Maar de aura zorgt zeker voor sfeer en hoewel je duidelijk merkt dat het om een metalgroep gaat, is het geen karikatuur of licht lachwekkend beeld vol clichés. En gelukkig ook geen mascara!
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

OK, misschien heb je daar weer een punt maar niets is zo moeilijk om een band die in deze opstelling staat helemaal goed uit te lichten.
          Ze stonden namelijk in een kleine cirkel omdat ik thuis maar over een kleine smalle studio beschik.
          Anyway, ik heb de belichting in PS een beetje aangepast.
          Hopelijk valt het zo wat beter mee.

Hans

Comment

Re: Bandshoot Shades Of Grey + UPDATE

't Lijkt me helemaal geen simpele opdracht om zo iets te doen, vandaar dat ik mijn opmerking bijna niet durfde geven...

Eerlijk gezegd vind ik de eerste toch beter, nu is het gezicht van de 2e persoon van rechts te grauw-grijzig voor me. De eerste kijkt evenwichtiger.

Ik moet er ook bijzeggen dat ik niet op mijn beste scherm kijk nu, dus misschien dat anderen een betere beoordeling kunnen geven.
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Re: Bandshoot Shades Of Grey + UPDATE

Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
              't Lijkt me helemaal geen simpele opdracht om zo iets te doen, vandaar dat ik mijn opmerking bijna niet durfde geven...

Eerlijk gezegd vind ik de eerste toch beter, nu is het gezicht van de 2e persoon van rechts te grauw-grijzig voor me. De eerste kijkt evenwichtiger.

Ik moet er ook bijzeggen dat ik niet op mijn beste scherm kijk nu, dus misschien dat anderen een betere beoordeling kunnen geven.
              Het lijkt me idd niet simpel om dit mooi evenwichtig te belichten!
              Het is een leuke compo!!
              Ik vind de eerste foto het beste voor dezelfde rede als hierboven is aangehaald.

Jakke
              Canon en glas
              www.jakke16.be

Comment

Working...
              X