Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kerstsfeer Brussel
Collapse
X
-
-
Re: Kerstsfeer Brussel
Wel veel kijkers, weinig zeggers Ik doe een poging.
Lichtjes goed weergegeven, scherpte ook o.k.
De 1ste past eigenlijk meer in abstract, daar is de compositie ook goed.
Bij de 2de en 3de hadden de composities beter gekund volgens mijn smaak. Bij de 2de staat eigenlijk niks helemaal op. Beetje lager standpunt had m.i. beter geweest, indien het kon natuurlijk. Ofwel had ik geopteerd voor een rechtstaand beeld waardoor de boom helemaal in beeld kwam + rad eventueel.
Bij 3 had ik voor meer symmetrie gekozen in de 2 huizenrijen, en de ijsbaan netjes in het midden. Ik zou eens proberen met er links een stukje af te doen en bovenaan ook.
Is die genomen vanop het rad misschien ?
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Re: Kerstsfeer Brussel
Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk berichtWel veel kijkers, weinig zeggers Ik doe een poging.
Lichtjes goed weergegeven, scherpte ook o.k.
De 1ste past eigenlijk meer in abstract, daar is de compositie ook goed.
Bij de 2de en 3de hadden de composities beter gekund volgens mijn smaak. Bij de 2de staat eigenlijk niks helemaal op. Beetje lager standpunt had m.i. beter geweest, indien het kon natuurlijk. Ofwel had ik geopteerd voor een rechtstaand beeld waardoor de boom helemaal in beeld kwam + rad eventueel.
Bij 3 had ik voor meer symmetrie gekozen in de 2 huizenrijen, en de ijsbaan netjes in het midden. Ik zou eens proberen met er links een stukje af te doen en bovenaan ook.
Is die genomen vanop het rad misschien ?
MarleenCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
Comment