Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dEUS (10-12-08) - Vorst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dEUS (10-12-08) - Vorst

dEUS in Vorst was goed, maar niet goddelijk zoals ik ze eerder in de AB of het Depot zag.

2 Zwart-wit prenten:

en één die verre van technisch perfect is, maar toch post ik hem, want ik vind hem wel iets hebben:

De volledige reeks: http://www.flickr.com/photos/fotodig...7611083593948/

grtz Jan

PS: Een massa fotografen trouwens, ze hadden de frontstage gerust een halve meter breder mogen maken zoals bij Sigur Ros.
    www.janvandenbulck.com

Re: dEUS (10-12-08) - Vorst

[QUOTE=Jakke Luchtgitaar;2079491
    PS: Een massa fotografen trouwens, ze hadden de frontstage gerust een halve meter breder mogen maken zoals bij Sigur Ros.[/QUOTE]

Of wat minder gul fotopasssen uitdelen, misschien? Bij sommige concerten staat er meer volk in de pit dan in de zaal, tegenwoordig. Moeilijk werken...

Comment

Vond je vorig werk beter, hier heb ik de voorkeur voor de 2de, al is het wel wat spijttig van de micro zo pal in het gezicht.

Op de flickr set vind ik de 20 wel best ok!

Comment

zo geen geslaagde reeks vind ik , die micro die zijn lelijke neus nog meer accentueerd
        en nr 1 en 2 lijken mij platen die je zou posten om er maar drie te hebbe , maar zijn voor mij niet van showcase gehalte
        www.kemizz.com
        Brand new Blog
        kemizzdotcomonflickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JulesG Bekijk bericht
          Vond je vorig werk beter, hier heb ik de voorkeur voor de 2de, al is het wel wat spijttig van de micro zo pal in het gezicht.

Op de flickr set vind ik de 20 wel best ok!

Vind het ook niet meteen m'n beste werk, maar heb deze gepost om een compleet andere reeks te hebben dan die van Lieven. Die eerste omdat ik het typisch Mauro vind (ingetogen, maar cool) en ik hou van zwart-wit, die 2de vind ik wel best OK (ondanks de neus ) en de derde omdat het een specialleke is.

nr.20 op Flickr vind ik misschien ook wel de beste, maar die trok te hard op de 2de om ze beide te posten.
          www.janvandenbulck.com

Comment

Hey Jan! Ik vind dat er op je flickr betere staan.. (Simpel was't niet eh!) Nummer 3 vind ik (zoals je al zei) inderdaad ook wel iets hebben!

Comment

Working...
            X