Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
als da maar goed gaat aflopen
Collapse
X
-
-
Re: als da maar goed gaat aflopen
Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk berichtZe wachten hier precies met reageren tot madam met haar gat op de grond ligt.
Indrukwekkend staaltje acrobatische fotografie!Last edited by Jos Vanhengel; 6 december 2008, 12:44.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Knappe actiefotografieJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Goede timing!Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk berichtZeer sjieke foto's !
Wat zijn je EXIF gegevens?
Comment
-
Amaai ! Knap.
Maar ga er even bij zitten en bezoek ook de albums ! Ze zijn een absolute aanrader.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
-
Dank voor de reacties. Hetgeen mij nog meer plezier geeft is dat al de foto's gemaakt zijn in .jpg formaat (minder mogelijkheden tot bijwerken t.o.v. RAW) en in condities (belichting, poses, bewegingen) waar je zelf niets aan kan veranderen. Zelfs ik ben een tevreden mens wat het resultaat van mijn album betreft, met de hiervoor genoemde beperkingen. .Last edited by vinstermik; 11 december 2008, 14:38.
Comment
Comment