Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op 20 juli 2008 was er in Discotheek Reflex te Westerlo de 90's Party. Als huisfotograaf werd ik daar natuurlijk ook verwacht een paar leuke shots te maken. Geslaagd?
Ok Now that feeling! Maabon, de e en de i staan toch ver uit elkaar... Motoriek valt duidelijk stil na de Duvel!
Maar ik zie toch dat jij ook aardig al wat events hebt gefotografeerd... Allemaal zonder flits dan? Lijkt me toch niet, ofwel? Of in welk opzich bedoel je dat dan; geen ervaring met dergelijk flitsfotografie?
Ik flits bijna nooit nee, enkel op pukemarock bij de dj's maar dat was gewoon standaard flitsen.
Heb geen ervaring met op 2de gordijn flitsen met langere sluitertijden.
Comment