Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hadise @ MarktRock Poperinge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hadise @ MarktRock Poperinge

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    True, helaas hadden we niet veel speelruimte gekregen in de frontstage en waren we beperkt tot 10' per artiest...

Maar ja, is beter dan niks he

thx voor de comments overigens.
    en dan stonden wij daar nog eens met onze camera om te filmen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dj_white Bekijk bericht
      en dan stonden wij daar nog eens met onze camera om te filmen
      Ben jij De Wit van familienaam? (sorry ken je voornaam niet dacht tjorven, wel die van je zus ).
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Ben jij De Wit van familienaam? (sorry ken je voornaam niet dacht tjorven, wel die van je zus ).

Tjorven niet neen Jork de Wit is de naam ik weet niet wie je bent, er liepen er toch een stuk of 3 rond zag ik in mijn ooghoek. Die frontstage vond ik ook aan de kleine kant, vooral om foto's te nemen of te filmen, podium was ook veel te hoog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dj_white Bekijk bericht
          Tjorven niet neen Jork de Wit is de naam ik weet niet wie je bent, er liepen er toch een stuk of 3 rond zag ik in mijn ooghoek. Die frontstage vond ik ook aan de kleine kant, vooral om foto's te nemen of te filmen, podium was ook veel te hoog
          Qua ruimte was het nog te doen, maar inderdaad, podium was veel te hoog.

Ik heb nog de schoolbanken met je zus gedeeld in het college in Poperinge, vandaar dat ik je enigszins herkende.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik was er ook bij op marktrock Poperinge. Jammergenoeg had ik enkel mijn reservetoestel (canon powershot A710 IS) bij. Mijn foto's zijn dan ook bijlange niet zo goed als ik ze zou willen. Uw foto's zijn echt wel superscherp!
            Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              heel mooi scherpe plaat maar een positie vlak voor de artiest levert helaas vaak een micro voor de mond

Volg helemaal
              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Working...
              X