Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marktrock 10 Augustus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marktrock 10 Augustus

    Omdat mijn vorige post een beetje ongezien voorbij is gegaan zal ik nog maar eens een poging doen.
    Hopelijk ditmaar iets vruchtbaarder.
    Commentaar is meer dan welkom !




    Anouk.

    Janez Dedt
    http://frederikherregods.be

  • #2
    Re: Marktrock 10 Augustus

    Hallo Frederik,

    Hierbij enkele subjectieve opmerkingen over deze foto's.
    1: Hier vind ik dat er te veel overtollige zwarte ruimte is. Ook de overbelichte haren storen me wat.
    2: Deze foto lijkt me wat te onscherp. De schaduwpartijen rond haar mond waren er beter niet geweest.
    3: Technisch de beste foto uit de reeks en mooi belicht. Maar van neusgatfoto's ben ik eigenlijk geen grote liefhebber.

    Hopelijk heb je iets aan deze opmerkingen.

    Grtz

    Jaak
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Marktrock 10 Augustus

      1. Die belichting langs achter was géén lachertje!
      2. Inderdaad onscherp
      3. Dit vond ik een zeer moeilijke belichting en door dat hoge podium ligt het aantal 'neusgatfoto's' ook al direct een pak hoger ... (en dan nog al die crowdsurfers op't einde van het concert, zodat je wel vlak tegen het podium moest gaan staan )

      Anyway... Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste. Zo zie je waar het licht vandaan komt!

      Comment


      • #4
        Re: Marktrock 10 Augustus

        1e was bewust zo gekadreerd omdat ik eens iets anders doen en lichtjes verplicht was om breder te gaan
        2e: hebben jullie inderdaad gelijk in
        3e: deze foto was ondanks de neusgaten mijn favoriet van de show alleen al vanwege die lijnen. Deze was inderdaad op het einde gemaakt toen we van links naar rechts werden geduwd of een schoen van een crowd surfer tegen het hoofd kregen. daarom moesten we dichter tegen het podium gaan staan.
        http://frederikherregods.be

        Comment

        Working...
        X