Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag eens begonnen met de naverwerking van mijn PUSA fotokes. Het zal wel nog enkele dagen duren alvorens ik er volldig door ben.
Hierbij enkele actiemomenten.
Hehe heel mooi vastgelegd hoor ik vind dat je compo's het wel afmaken, goed werk, ik was er ook ben er nog niet toegekomen maar ik post ook nog wel wat
Ze zijn begonnen om 20u30.
IK heb alle foto'sgemaakt op iso 400 met een canon 30d.
Dit was wel nodig om de dynamiek te kunnen vastleggen.
Het was dus om 19u30
Vind de 3de wel het mooiste, waarschijnlijk ook omdat dit een leuk moment tijdens de hele set was.
Jaloers ben ik wel want zou dit ook wel eens willen doen maar ik riskeer het nooit van mijn gerief mee te nemen als ik geen pas zou hebben.
Op de markt liep er wel iemand rond met een 400D en een 70-200 en vroeg mij eigenlijk af hoe die op de markt mocht.
Comment