Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiezelfeesten - Uikhoven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kiezelfeesten - Uikhoven

Meegesleurd door het vrouwtje naar één van België's uithoeken, all the way in Limburg. Had me aangemeld als fotograaf, maar geen toegang tot frontstage wegens exclusviteit evenement fotograaf . Ik hoop dat dit geen trend wordt.

Canon dus in het hotel gelaten en de ouwe getrouwe FZ5 nog eens uitgehaald... Roel Vanderstukken en Stan Van Samang... Vastgepind tussen een horde uitgelaten dames, dus quasi geen bewegingsruimte...

By no means perfect, maar ik stond er toch van versteld wat ik met mijn bridge kon uitspoken...

Album hier: Kiezelfeesten

En oh ja... als je ooit eens een uitdaging wilt, probeer dan eens concertfoto's te maken van Stan Van Samang met geopende ogen!
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Re: Kiezelfeesten - Uikhoven

zijn daar maar zeker van ...
    ik zou het mij ni kunnen in beelden op een concert zo toekomen , kzou mij "naakt" voelen

alleszinds voor met een bridge genomen , is dat mooi werk! (stuks rechts afsnijdenmss van die eerste
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

Comment

Die "evenement fotograaf" is een sukkel. Ik had vorig jaar van de organisatie wel toelating gekregen tot ik daar stond met mijn hebben en houden...
      Toen kwam meneerke me vertellen dat alleen hij frontstage mocht fotograferen en ik wel net achter de hekken mocht staan. Boeltje bijeengepakt en naar huis gereden...
      De 1e foto is voor mij de beste
      StijnDeGrauwe.be

Comment

Tja, 't was een beetje belachelijk, zelfs de fotograaf die in opdracht van het management buro van Stan & Roel werkt kreeg geen frontstage toegang. Daar was hij behoorlijk pissig over.

'k snap het niet goed, want die artiesten zijn zowat elk weekend op één of ander podium te zien en hoeveel concertfotografen hebben er schrik van een beetje concurentie. Daar kun je iets van leren en 't houdt je scherp.
        Last edited by Omag; 25 juli 2008, 14:26.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Working...
        X