Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Gisteren was ik naar Brussel afgezakt om het militaire defilé vast te leggen. Dat het een typisch Belgische dag was heeft iedereen geweten… het drupte er dan ook vanaf.
Mooi drieluikje met lichte voorkeur voor de eerste qua compo.
Voor de tweede was het gezien de huidige politieke situatie en qua symboliek misschien beter geweest om scherp te stellen op de blauwhelmen, en de belgische vlag een beetje vaagjes...
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Voor de tweede was het gezien de huidige politieke situatie en qua symboliek misschien beter geweest om scherp te stellen op de blauwhelmen, en de belgische vlag een beetje vaagjes...
Die had ik ook hoor, maar het onscherpe deel was te nadrukkelijk aanwezig en werkte eerder storend.
De laatste van op je blog moet je toch zeker ook eens op BD zetten.
Zal morgen eens kijken of ik er nog een reeks van kan maken!
Knappe reeks!
Zoals altijd goed oog voor mooie composities en verhaal achter de foto!
Het goed bedachte voorgrond-achtergrondspel typeert je foto's elke keer weer!
Goed bezig!
Comment