Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Ik was daar ook, alleen aan de andere kant van de baai, dus foto's zijn wat te ver.
Maar de dag erna was er vuurwerk op 100m (!!) van ons terras.
Destn
Nee, het was niet in Nice, graptje hé
Nu al twee keer in 5 maand op dezelfde plaats, ik was er ook op de tribute night met Kisstory en de Elected Babies, jij volgt mij zeker.
Als ik me niet vergis treden ze weer samen op in Brugge op 27 december in de Entrepot.
Nu al twee keer in 5 maand op dezelfde plaats, ik was er ook op de tribute night met Kisstory en de Elected Babies, jij volgt mij zeker.
Als ik me niet vergis treden ze weer samen op in Brugge op 27 december in de Entrepot.
Mvg
Patrick
Hehe, ik ben overdag in Cannes geweest, maar tegen de avond was er massa's volk, dan maar besloten om met de kids terug te keren naar ons huisje in La Napoule (tegenover de baai van Cannes).
Er stond een fille op de kustweg van in Mandelieu tot in Cannes.
Mijn foto's van ginds moet ik nog verwerken.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment