Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Born @ st-niklaas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Born @ st-niklaas

    Born Crain op het Walburgconcert te sint-niklaas op 8/7/08.





    I only shoot reflections...
    Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

  • #2
    Re: Born @ st-niklaas

    voorkeur voor nr2, de andere 2 hebben jammer genoeg nét wat teveel ruis
    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
    My travel photography site

    Comment


    • #3
      Re: Born @ st-niklaas

      Was mn eerste optredenshoot
      Had minstens iso 800 nodig en als ik dan mn zoomlens gebruikte zat ik nog op't randje qua lichtsterkte. Gemakkelijk is anders
      I only shoot reflections...
      Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

      Comment


      • #4
        Re: Born @ st-niklaas

        heb laatst ook m'n eerste optredenfotografie gedaan, bij mij was de iso op 1600 nog goed meevallen, 3200 nét iets teveel de lens die ik gebruikte was 'n 70-210mm F4, en het is idd niet zo makkelijk als je geen lichtsterke lens hebt
        Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
        My travel photography site

        Comment


        • #5
          Re: Born @ st-niklaas

          Véél ruis en gebrek aan detail positief is dat je ze op 900px durft posten (kunnen wij een beter en eerlijker oordeel geven)
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #6
            Re: Born @ st-niklaas

            [QUOTE=salsero;1911246]Was mn eerste optredenshoot
            Had minstens iso 800 nodig en als ik dan mn zoomlens gebruikte zat ik nog op't randje qua lichtsterkte. Gemakkelijk is anders [/QUOTE


            Gebruik ook nog regelamatig mijn 300 d maar boven iso 400 ga ik met dit toestel niet......
            Heb dit toestel aangevuld met een 30 d die ik gebruik tot maximaal iso 800. Maar dit is vaak nog onvoldoende omdat ik vaak in donkere omstandigheden werk in combinatie met dynamische bands........vandaar dat ik vaak nog wat scherpte mis. En de mooiste momenten zijn vaak de meest dynamische.....
            Dus lichtsterk glas in combinatie met een ruisarm toestel (bvb een canon 5d) is voor zulke omstandigheden wel belangrijk...

            Maar indien je deze investering niet wilt doen, zijn er voldoende situaties en optredens waar je met je materiaal prachtige foto's zult kunnen maken.

            Foto 2 is de mooiste ........mss eens ontruisen in combinatie met wat usm en extra contrast......
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Born @ st-niklaas

              Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
              Dus lichtsterk glas in combinatie met een ruisarm toestel (bvb een canon 5d) is voor zulke omstandigheden wel belangrijk...

              Idd, beter ISO 800 en F2 dan ISO1600 en F2.8 (vooral het verlies aan detail stoort me)
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment

              Working...
              X