Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
had bij de derde graag de rechterhand er helemaal op gezien.
volgende keer afspreken aan de halve liter tent samen met mij en CHP hé!
dan zou ik er die vuurzee en die rechterhand wss helemaal niet hebben opgekregen.
......het was idd van zeer snel en allert te zijn.........op het einde van een vermoeiende dag nog een explosie van een seconde ofzo vastleggen en dan nog een goede compo met de gitarist proberen te maken
......maar je aanbod zal ik bij een volgende gelegenheid zeker in overweging nemen ..........heb je geen sfeerfoto (incl. de volledige rechterhand van CHP) van dat standje
......maar je aanbod zal ik bij een volgende gelegenheid zeker in overweging nemen ..........heb je geen sfeerfoto (incl. de volledige rechterhand van CHP) van dat standje
jammergenoeg lag mijn SD kaartje nog thuis zodat ik gans het weekend mijn S3 van canon in mijn auto heb laten liggen.
Comment