Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Dying Bride @ Graspop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • My Dying Bride @ Graspop

    My Dying Bride was op zaterdag headliner in marquee 1. Weinig frontale belichting, maar toch ontzettend feeëriek.





    Last edited by gothtim; 2 juli 2008, 19:01.
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

  • #2
    Re: My Dying Bride @ Graspop

    Bij My Dying Bride was het eens lekker wegdromen na al dat muzikaal geweld dat er aan voorafging (o.a. Cavalera Conspiracy,Immortal,...).

    Wat je foto's betreft. Ik heb gevoel dat ze niet heel scherp zijn, maar ik kan mij natuurlijk vergissen. Als je ze wat groter post, zijn ze beter te beoorden.
    Last edited by CH Photography; 3 juli 2008, 07:32. Reden: typfout
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: My Dying Bride @ Graspop

      Ik had ze ook graag wat groter gezien

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: My Dying Bride @ Graspop

        Moet me bij Jaak aansluiten, scherpte onvoldoende en vind ze nogal statisch zit geen power in.
        Patrick Theunis
        http://www.festivalganger.be

        Comment


        • #5
          Re: My Dying Bride @ Graspop

          Is natuurlijk ook niet echt een powermetalband hé
          canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

          Comment


          • #6
            Re: My Dying Bride @ Graspop

            heb ze op graspop zelf niet gezien maar zie ze nu net in het tmf report.
            Inderdaad nogal statisch en niet veel power, zowel op tv als in de foto's dus kan het ook niet anders.
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: My Dying Bride @ Graspop

              Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
              Is natuurlijk ook niet echt een powermetalband hé
              Inderdaad......dit is doommetal. Maar dan van de bovenste plank!!

              Ik denk dat we dikwijls naast elkaar hebben gestaan.....maar wist niet dat jij het was. Anders hadden we eens een babbeltje kunnen doen.

              Heb zojuist mijn MDB foto's eens bekeken en nabewerkt en zal er ook enkele posten. Pfff.....zo drie dagen foto's maken is al zwaar.......maar dan achteraf die nabewerking......heb nog maar een klein deel verwerkt. Moet dringend mijn naverwerkingsmethode eens optimaliseren.
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: My Dying Bride @ Graspop

                Bij welk medium kunnen we trouwens de rest van uw foto's gaan bewonderen?
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #9
                  Re: My Dying Bride @ Graspop

                  Slechts enkele foto's zijn te zien op de site van het Nederlandse OOR.
                  De rest staat op m'n nieuwe site: www.pbase.com/timsphotos
                  canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

                  Comment

                  Working...
                  X