Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik had een fronstagepass voor zaterdag, maar voor Kiss was er een contract of zoiets nodig, wat ik niet had. Best vervelend, maar hé, de dag was al geslaagd Niets kon My Dying Bride overtreffen
canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX
jammer dat ik met mijn compactje er niet bij was, maar stond in Genk. Prachtige beelden vooral nr. 1 en 2 Heb nog 2 dubbel Lp's liggen van KISS alive 1 en 2. van in de jaren 80
Fantastische foto's van Gene en Paul, wou dat er ook was bij geweest en dan even dicht, want van ver kan je ook geen mooie foto's maken.
Is het van zo dicht niet gevaarlijk voor je camera, dat er tegen je geduwd wordt door de soms dolle fans.
Het was daar wel een enthousiaste massa van voor ........maar dat viel allemaal best mee. Er werd goed meegezongen en de handjes gingen regelmatig de lucht in .......Bij punkoptredens (o.a.Funeral Dress en The Kids) ooit toestanden meegemaakt waarbij ze je gewoon omverliepen .....dit was hier duidelijk niet het geval...
Comment