Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat die emotie betreft : de tweede, dit herinner ik mij nog heel goed. Er was een probleem met de frontspeakers (of hoe noemt zo iets) en de dame was - tijdens een song - "aan het converseren" met de persoon aan het mengpaneel) en wat het kader betreft, misschien een kwestie van smaak.
ben ik nu de enigste die hier iets anders over te zeggen heeft dan goed , knap , mooi,
mss even iets over die omstandigheden vertellen (oa camera)
fotos zien der helemaal niet naturel uit (of het komt door te bewerking ,of het komt zo uit cam (en ik hoop voor jou van niet))
Ze lijken wel "getonemapped".
Zo een close up shots vragen ook heel wat meer detail en scherpte , normaal niets waar ik mij zo direkt aan stoor , maar hier dus wel .....
mja bon , de derde valt het beste mee ,
maar al bij al , niet zo geslaagd vind ik
ben ik nu de enigste die hier iets anders over te zeggen heeft dan goed , knap , mooi,
mss even iets over die omstandigheden vertellen (oa camera)
fotos zien der helemaal niet naturel uit (of het komt door te bewerking ,of het komt zo uit cam (en ik hoop voor jou van niet))
Ze lijken wel "getonemapped".
Iedereen is vrij zijn mening te posten en iederen dus ik ook en hoef niet met alles akkoord te gaan.
Ik stel vast dat het grijs grijs is, het zwart zwart en het blond blond. Als je liever een volledig rode of rode of andere kleur kleurfoto ziet is dit uw voorkeur natuurlijk. Ik wil er wel een deel posten hoor. Keuze genoeg. Nietwaar Hans?
2 is beter met de hand wat minder prominent aanwezig
3 is voor mij dus ook een van de betere
Blijkbaar is er veel detail verloren gegaan door het gebruik van ruisbewerking.
Maar de lichtomstandigheden bij een concert heb je als fotograaf niet te bepalen . Dus kan het wat dat betreft niet beter .Vandaar de roze bril denk ik dan maar
Comment