Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beardfish @ Verviers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beardfish @ Verviers

Vorig jaar had ik het voorrecht om de Zweedse progrevelatie Beardfish twee maal te zien en te fotografreren. Zie o.a. hier op dit forum.
    Vorige week kwamen ze met ander groot gezelschap (Ritual en The Tangent) naar Verviers.
    Om deze band band en i.h.b. de bassist te fotograferen was het weer, zoals verwacht, een gevecht met het felle rode licht en de sluitertijden t.g.v. de enorme dynamiek van deze jonge gasten.

facebook

Re: Beardfish @ Verviers

Een beetje krap aan de kop van de gitaar (of afgekapt), maar daarom niet minder mooi
    Micro en wit puntje daarnaast (foto 1) storen wél
    Canikon 40D - D200, D300

Comment

dynamische prenten hoor! Heel expressief en mooie compo's.
      vooral de eerste twee boeien me echt, bij de derde is het er aan te zien dat je zo ongeveer het onderste uit de kan hebt proberen te halen!

Misschien tot zaterdag? 't is dan hoogmis in de spirit of 66!
      Benieuwd of we weer voor meer dan 4u vertrokken zijn zoals vorig jaar

Comment

Zoals reeds gezegd, ongelooflijk dynamische jongens, dynamiek die je prachtig hebt weten te vangen. Prachtreeks. Bij de eerste vind ik dat de spot boven het hoofd toch wel een beetje raar beeld oplevert, maar da's detailkritiek.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

tweede de voorkeur als foto.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht

Misschien tot zaterdag? 't is dan hoogmis in de spirit of 66!
            Benieuwd of we weer voor meer dan 4u vertrokken zijn zoals vorig jaar
            IK heb idd. nog getwijfeld om te gaan. Maar andere plichten roepen me.
            Volgende week kunnen we ons wss weer verwachten aan reeksje van Elliott Murphy. We kijken er al naar uit.
            Ps. de vorige keer duurde het optreden 4u en 27 minuten .. een record ...
            facebook

Comment

Working...
            X