Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weet iemand trouwens hoe het komt (en je eventueel kan vermijden?) bij concertfotografie dat je altijd zo enorm veel rood hebt?
Het menselijk oog ziet absoluut niet zoveel rood vind ik.
(heb zelfs al concertjes gehad (kleintjes ok) waar bijna niks anders dan rood te zien was ;-( )
Weet iemand trouwens hoe het komt (en je eventueel kan vermijden?) bij concertfotografie dat je altijd zo enorm veel rood hebt?
(heb zelfs al concertjes gehad (kleintjes ok) waar bijna niks anders dan rood te zien was ;-( )
Ter plaatse vermijden? Ik betwijfel het. anderen meer gevorderden in deze branche, weten misschien wel een oplossing.
Misschien is het wel om de fotografen te jennen?
volgens mij is dit omdat de sensor van de camera veel gevoeliger is voor (infra-)rood licht dan het menselijke oog...
waw 114 kijkers en geen enkele reactie. Moeten dat slechte foto's zijn
Och, het kan evengoed betekenen Pff, wat moet ik daar nog aan toevoegen?
Afhankelijk van mijn stemming vind ik rood licht soms een heerlijke uitdaging, en soms een regelrechte pest. De 'corbeille' zit er dus vol mee, maar langs de andere kant is mijn foto waar ik het meest trots op ben van de laatste maanden er eentje in het meest helle rode licht gemaakt, op een podium zonder frontlicht en met ongelooflijk veel doemp. Ok, het gaat hier niet om mijn foto's (misschien maak ik er nog wel een topicje van) maar om die van jou...
En je gaat het moeten doen met dingen als
-> leuke leuke foto, die derde.
-> die eerste zou geweldig zijn... als er niet dat verdomde rode licht was.
(waarom is er niet zoiets als een rood-licht-discussie-topic-voor-concertfotografen? Zou een knaller kunnen worden!)
Och, het kan evengoed betekenen Pff, wat moet ik daar nog aan toevoegen?
Afhankelijk van mijn stemming vind ik rood licht soms een heerlijke uitdaging, en soms een regelrechte pest. De 'corbeille' zit er dus vol mee, maar langs de andere kant is mijn foto waar ik het meest trots op ben van de laatste maanden er eentje in het meest helle rode licht gemaakt, op een podium zonder frontlicht en met ongelooflijk veel doemp. Ok, het gaat hier niet om mijn foto's (misschien maak ik er nog wel een topicje van) maar om die van jou...
En je gaat het moeten doen met dingen als
-> leuke leuke foto, die derde.
-> die eerste zou geweldig zijn... als er niet dat verdomde rode licht was.
(waarom is er niet zoiets als een rood-licht-discussie-topic-voor-concertfotografen? Zou een knaller kunnen worden!)
Comment