heb ik De Kreuners toch eens in die omstandigheden op de plaat vastgelegd.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Omdat rood zo moeilijk is....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Omdat rood zo moeilijk is....
waw 114 kijkers en geen enkele reactie. Moeten dat slechte foto's zijnGroetjes DD
Fronstages
-
Niet noodzakelijk. Er passeren veel kijkers, maar veel minder antwoorders.
De eerste vind ik nogal een vreemde foto, draaien ze elkaar daar nu een tong of zie ik dat verkeerd?
De andere twee vind ik niet slecht. Maar rood is zo'n vervelende kleur hé.Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichtwaw 114 kijkers en geen enkele reactie. Moeten dat slechte foto's zijn
De foto's zijn zeker niet slecht hoor.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
Het menselijk oog ziet absoluut niet zoveel rood vind ik.
(heb zelfs al concertjes gehad (kleintjes ok) waar bijna niks anders dan rood te zien was ;-( )Imagination is more important than knowledge...
http://www.kiekje.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk berichtWeet iemand trouwens hoe het komt (en je eventueel kan vermijden?) bij concertfotografie dat je altijd zo enorm veel rood hebt?
(heb zelfs al concertjes gehad (kleintjes ok) waar bijna niks anders dan rood te zien was ;-( )
Misschien is het wel om de fotografen te jennen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk berichtWeet iemand trouwens hoe het komt (en je eventueel kan vermijden?) bij concertfotografie dat je altijd zo enorm veel rood hebt?
(heb zelfs al concertjes gehad (kleintjes ok) waar bijna niks anders dan rood te zien was ;-( )5DmkIII en wat glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichtwaw 114 kijkers en geen enkele reactie. Moeten dat slechte foto's zijn
Afhankelijk van mijn stemming vind ik rood licht soms een heerlijke uitdaging, en soms een regelrechte pest. De 'corbeille' zit er dus vol mee, maar langs de andere kant is mijn foto waar ik het meest trots op ben van de laatste maanden er eentje in het meest helle rode licht gemaakt, op een podium zonder frontlicht en met ongelooflijk veel doemp. Ok, het gaat hier niet om mijn foto's (misschien maak ik er nog wel een topicje van) maar om die van jou...
En je gaat het moeten doen met dingen als
-> leuke leuke foto, die derde.
-> die eerste zou geweldig zijn... als er niet dat verdomde rode licht was.
(waarom is er niet zoiets als een rood-licht-discussie-topic-voor-concertfotografen? Zou een knaller kunnen worden!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk berichtOch, het kan evengoed betekenen Pff, wat moet ik daar nog aan toevoegen?
Afhankelijk van mijn stemming vind ik rood licht soms een heerlijke uitdaging, en soms een regelrechte pest. De 'corbeille' zit er dus vol mee, maar langs de andere kant is mijn foto waar ik het meest trots op ben van de laatste maanden er eentje in het meest helle rode licht gemaakt, op een podium zonder frontlicht en met ongelooflijk veel doemp. Ok, het gaat hier niet om mijn foto's (misschien maak ik er nog wel een topicje van) maar om die van jou...
En je gaat het moeten doen met dingen als
-> leuke leuke foto, die derde.
-> die eerste zou geweldig zijn... als er niet dat verdomde rode licht was.
(waarom is er niet zoiets als een rood-licht-discussie-topic-voor-concertfotografen? Zou een knaller kunnen worden!)
goeieGroetjes DD
Fronstages
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk berichtvoorkeur voor drie.BD0910BE
Comment
Comment