Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vreselijke lichtshow op tijdens dit opgewekt concertje, wit centerstage, geel voor de muzikanten links en rechts, blauw en rood voor de rest van de band!
Anyway, enkele shots. Vooral de backing vocaliste was een aangename verschijning!
ik zou bijna zweren dat dit de zelfde backing vocal is als bij milc inc op novarock in kortrijk geweest. Maar ik heb geen deftige foto gevonden om te vergelijken.
Inderdaad een schone verschijning en mooi vastgelegd!
ik zou bijna zweren dat dit de zelfde backing vocal is als bij milc inc op novarock in kortrijk geweest. Maar ik heb geen deftige foto gevonden om te vergelijken.
Inderdaad een schone verschijning en mooi vastgelegd!
Dat is inderdaad Merel, de vaste backing van Milk Inc.
Comment