Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgian Asociality @ Rock Waregem '08

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgian Asociality @ Rock Waregem '08

DB wordt op de site van Belgian Asociality ook aan bod gebracht (met link naar dit topic!)

zie : http://www.asociality.com/toekomst.html
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

Comment

Ja! Gewoon ja!
      flickr

Comment

De eerste is gewoon fantastisch. Wat een expressie en wat een scherpte, het lijkt wel geposeerd.

Comment

Jonesy, zeg uw bestelling van de 5D maar terug af, je hebt die niet nodig.
          Nice one... de eerste.

Mvg,

Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

die bestelling is allang gebeurd en normaal vandaag of morgen mag ik erom!
            maar toch bedankt voor het compliment

ook aan alle andere bedankt voor de reacties! ze deden me blozen
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
              Bestaan die nog?
              Ik heb ze ergens in '92 gezien (en gefotografeerd). Lekkere pretpunk was dat toen, met mijn 'lijflied' stagedive van de CD Astamblief

Als de bezetting dezelfde is herken ik ze niet. Maar het is alweer een tijd geleden...
              Die eerste is een juweeltje (foto dan hè ? )

ik heb die ooit gezien in het voorprogramma van The Ramones in Deinze. begin jaren 90.
              foto 1 is veruit de mooiste

Comment

En deze mens op de foto's brengt elke ochtend braaf zijn kids bij ons naar school... de rust zelve

Grappig !

Grtz,
                Geert

Comment

sorry dat ik dit topic nog eens ophaal maar 't is 't volgende.

de eerste foto (nu niet meer zichtbaar blijkbaar en ik kan hem niet aanpassen, maar je vind hem hier) werd vorige week gepubliceerd in de Ché welliswaar zonder mijn medeweten noch die van Belgian Asociality zelf.

Ik wou de Ché zelf aanschrijven met de vraag waar ze de foto gevonden hadden maar blijkbaar heeft één van de BA-crew dat al voor mij gedaan en via google waren ze op de foto gekomen van die gelinkt stond aan dit forum hier.

Die gast vroeg waarom de auteur niet vermeld werd en waarom ze mij niet gecontacteerd hadden.

Ze hebben heel vriendelijk geantwoord dat ze de foto in de volgende Ché nog eens zullen zetten met naam en website vermeld.
                  Ikke content natuurlijk.

Ik wou zeker niet uit de hoogte gaan doen dat ze mijn foto hadden gebruikt maar ik veronderstel dat ze toch de naam mogen vermelden, niet?
                  Loop ik te hard van stapel volgens jullie of heb ik er goed aangedaan (allé, die andere kerel dan). 't is namelijk de eerste keer dat er een foto van mij gepubliceerd wordt en ik vond het jammer dat er geen vermelding bij stond.

't moest er even uit.
                  Mijn excuses.
                  Jonez
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

Comment

't Is dan ook een dijk van een foto he
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Dat is niet uit de hoogte doen, dat is je volste recht! Zij verdienen met de verkoop van hun magazine en jij krijgt geen bal, en ze vragen het zelfs niet dus je naam en website vermelden is het minste dat ze kunnen doen. 't Is trouwens de goedkoopste manier om er vanaf te zijn...

Comment

Working...
                      X