Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kate Nash @ Vooruit, Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kate Nash @ Vooruit, Gent

    Gisteren in de Vooruit. Dat heerlijk Engels accentje word je niet snel beu

    Tom

    Meer te vinden hier.







    Last edited by TDN; 4 april 2008, 23:29. Reden: link naar album
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

  • #2
    Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

    Doe mij maar de derde.
    Tweede heeft veel te veel ruimte boven aan

    Mvg,

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

      Jij had alvast een betere plaats dan ik...
      Een afgeladen Vooruit is geen ideale plek voor een fotograaf die maar net op tijd aankomt.

      Comment


      • #4
        Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

        even geen beoordeling maar kan je dan met je DSLR binnen in de Vooruit zonder problemen? Maw, mag je binnen met een camera met daarop een grote "toeter"?

        Comment


        • #5
          Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

          Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          even geen beoordeling maar kan je dan met je DSLR binnen in de Vooruit zonder problemen? Maw, mag je binnen met een camera met daarop een grote "toeter"?
          ja dat vroeg ik me ook af, ik vind je foto's van kate nash een van de betere die op internet te vinden zijn

          Comment


          • #6
            Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

            Op de eerste is haar arm afgesneden, op de tweede is er wat teveel plaats boven haar onfortuinlijk gezicht dat ze trekt... en de derde is ook niet zo wereldschokkend...

            De tweede lijkt mij ook meer een uitsnede van een grotere foto, door het gebrek aan detail.


            Nuja, ik veronderstel moest je alleen in de Vooruit staan, dat het inderdaad wat gemakkelijker zou geweest zijn om Kate Nash mooi in beeld te brengen Ondanks haar onsexy outfit.

            Comment


            • #7
              Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

              Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
              even geen beoordeling maar kan je dan met je DSLR binnen in de Vooruit zonder problemen? Maw, mag je binnen met een camera met daarop een grote "toeter"?
              Neen, ik had een perspasje, ik werk vrijwillig als fotograaf voor CJP/Gobots.

              Er waren wel behoorlijk veel mensen binnen geraakt met een compactje, tot mijn grote ergernis, want ze kwamen steeds met hun LCD schermpjes in mijn beeldhoek zitten...

              Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
              Op de eerste is haar arm afgesneden, op de tweede is er wat teveel plaats boven haar onfortuinlijk gezicht dat ze trekt... en de derde is ook niet zo wereldschokkend...

              De tweede lijkt mij ook meer een uitsnede van een grotere foto, door het gebrek aan detail.


              Nuja, ik veronderstel moest je alleen in de Vooruit staan, dat het inderdaad wat gemakkelijker zou geweest zijn om Kate Nash mooi in beeld te brengen Ondanks haar onsexy outfit.
              Je opmerkingen zijn zeker terecht, en die puntjes maken de foto's zeker niet perfect. 't Zijn ook niet m'n beste ooit, maar ik vond ze toch even het tonen waard.

              Ik vind de eerste net zo aantrekkelijk door de uitdrukking op haar gezicht, net als ze zegt "whoat?", op z'n Engels
              'k Heb trouwens net die "zotte" uitdrukkingen proberen vastleggen, wat dat is nu eenmaal Kate Nash, een zot ding...

              Maar ze zijn dus zeker niet perfect, daar heb je volkomen gelijk in.

              Misschien is deze foto meer iets voor jou dan, die is technisch iets meer uitgewerkt :




              In my defense wel: we moesten met de fotografen tussen het publiek gaan staan, omdat er geen frontstage was. Bewegingsruimte was dus nogal beperkt


              Bedankt voor de opmerkingen!
              Tom
              ~TDN
              fotoblog: www.tdn9.be

              Comment


              • #8
                Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

                In my defense wel: we moesten met de fotografen tussen het publiek gaan staan, omdat er geen frontstage was. Bewegingsruimte was dus nogal beperkt
                Wat je zegt... bewegingsruimte was eerder onbestaande.

                Frustratie alom als je degelijke foto's wil en met je materiaal tussen de mensen moet manouvreren, die - zeer begrijpelijk - niet happig zijn om iemand met een vervaarlijk uitziend kanonneke door te laten.

                Comment


                • #9
                  Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

                  Frustratie alom als je degelijke foto's wil en met je materiaal tussen de mensen moet manouvreren, die - zeer begrijpelijk - niet happig zijn om iemand met een vervaarlijk uitziend kanonneke door te laten.
                  "seffes die buis eens in uw oog steken, of ergens anders zelle..."
                  of: "'t es geen woare hé, ...", altijd leuk om horen...
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
                    Wat je zegt... bewegingsruimte was eerder onbestaande.

                    Frustratie alom als je degelijke foto's wil en met je materiaal tussen de mensen moet manouvreren, die - zeer begrijpelijk - niet happig zijn om iemand met een vervaarlijk uitziend kanonneke door te laten.
                    Hehe, ik beloofde de mensen (of meisjes, want vanvoor was het publiek 99% vrouwelijk en onder de 20) gewoon dat ik na 3 nummertjes naar de kant zou gaan, wat ik ook gedaan heb.

                    Boze blikken waren er wel

                    Kurt, waar stond jij? Volgende keer zal ik proberen eens goeiedag te zeggen. Je kan me makkelijk eruit pikken: ik ben die ene fotograaf met de Pentax camera en de warrige lange haardos

                    Tom
                    ~TDN
                    fotoblog: www.tdn9.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

                      hele goede foto's ! (zeker gezien de omstandigheden).

                      Ik stond eerst waar jij stond (ik was daar al van 19u :-), maar er stonden te veel piano's in mijn weg, dus ben ik maar op het balkon gaan staan (slechte beslissing).

                      Als ik me niet vergis heb je wel een beetje vals gespeeld en meer dan drie nummers getrokken ? (ik heb in ieder geval geen gitaar gezien de eerste drie nummers, die trouwens in totaal maar een minuut of 8 geduurd hebben of zo :-()
                      www.wannabes.be ~ www.morlion.net ~ Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kate Nash @ Vooruit, Gent

                        1 en 3 voor mij !

                        Comment

                        Working...
                        X