Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Vooruit dan maar, ticket besteld voor zaterdag.
Is fototoestel toegelaten zomaar toegelaten, neen zeker??
Compactje is normaal geen probleem, DSLR das iets anders .
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Hier het materiaal, voor de geïnteresseerden (en natuurlijk ligt het vooral daaraan, Jonesy!):
Canon 5D (de beste camera die ik ooit heb gehad), Canon 70-200 f2,8 non-IS, 1250 ISO, full-size in RAW. Plus met veel dank aan Phase One raw-convertor!
jaja ... 5D sa's fullframe zeker ?? pracht kwaliteit ... zelden gezien in deze "podium-rubriek" !
om duimen en vingers bij af te likken !
Canon 70-200 f2,8 non-IS, 1250 ISO, full-size in RAW.
Met voorgaande heel prachtig vastgelegd he, echt subliem de scherpte, de kleuren, staat op mijn verlanglijstje.
Wat ik je wou vragen heb je deze lens zonder image stabilisator?
Heb je enige pro en contra's met IS of zonder ?
Met voorgaande heel prachtig vastgelegd he, echt subliem de scherpte, de kleuren, staat op mijn verlanglijstje.
Wat ik je wou vragen heb je deze lens zonder image stabilisator?
Heb je enige pro en contra's met IS of zonder ?
Beste Trikke,
ik heb beide lenzen, mét en zonder IS. De lens zonder IS iets iets scherper, en ook nogal wat lichter. Ik werk er dus liefst mee.
ik heb beide lenzen, mét en zonder IS. De lens zonder IS iets iets scherper, en ook nogal wat lichter. Ik werk er dus liefst mee.
Bedankt om je ervaringen te delen.
Het maakt voor mij de keuze wat makelijker
Positief alleszins minder gewicht, scherper en meer gewicht in mijne portomonee.
Aan iedereen fijn weekend.
Net de tweede Soulsistersessie afgehandeld, en afgepeigerd want zwaar verkouden. Maar als ik dit hier allemaal lees, voel ik me al een stuk beter. Dikke merci allemaal.
Comment