Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dinsdagavond werd zowel Dendermonde als Lier getroffen door een windhoos, de dag erna ben ik naar Dendermonde afgezakt om hier enkele foto's te gaan nemen voor een komende schoolopdracht i.v.m actualiteit.
Ik vind de eerste zeer geslaagd, de +90° gedraaide spiegel, de kapotte ruit, en dan de bus met 'Geen Dienst'. Precies of er heerst totale chaos.
Dus voor mij Nr 1
't Zal wel aan mijn slecht karakter liggen maar ik vind het niet netjes dat de nummerplaat bij #1 prominent in beeld is en dus herkenbaar.
Als reeks is het voor mij minder geslaagd.
Doch dit terzijde, want bij het tweede plaatje ben ik wel blijven hangen.
Het kan aan mijn karakter liggen maar ik zie het probleem er niet in hoor...?
Groeten
Ik vind het domweg niet kies om een nummerplaat zo prominent in beeld te brengen, zeker niet bij een "ongeval". Da's een kwestie van terughoudendheid m.i.
Los van het al dan niet opportunisme in deze vind ik de nummerplaat ronduit storend op deze foto. Alle aandacht wordt naar het midden, de nummerplaat, gezogen. Deze is teveel belicht in verhouding met de rest. Ietsje door de benen of opzij en de foto had er volgens mij veel beter uitgekomen.
Vergelijk #1 met #2 en je merkt direct het verschil in balans. Bij #2 kan ik rustig rondkijken en de foto laat je toe het geheel rustig op te nemen, zoals de oude man het doet. Bij #1 wordt ik steeds naar de nummerplaat gezogen en eenmaal daar aanbeland doet het pijn aan de ogen.
Comment