Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kleurrijke reeks, mag best.
Compo's ook belange niet slecht.
en gezien de omstandigheden, en de exif die klopt als een bus
Jammergenoeg voelen weinig bd'ers zich aangetrokken om te reageren?
Omdat het "slechts plop" is? Deze opnames zijn toch belange niet slecht hé mensen...
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
Omdat het "slechts plop" is? Deze opnames zijn toch belange niet slecht hé mensen...
denk dat het inderdaad aan het onderwerp ligt
in ieder geval ga ik er van uit dat weining reacties ook betekent dat er weinig (negatieve) kritiek op te geven is
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
Ben er 100% mee eens,ik vind het prachtig en slecht zeeeeker nie.
Sommige onderwerpen krijgen inderdaad weinig reacties(kan er zelf van meespreken).Het zijn nog altijd de foto's die het doen.
Dus prachtige set,ik ga in april naar Arno in het Kursaal mijn foto's zullen wel het niveau
van jou niet halen.
Comment