Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dark side of the moon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dark side of the moon

dark side of the moon is een belgische pink floyd tribute band - klik- . Muzikaal zeker niks op aan te merken en bij momenten zelfs kippevel maar om het stemgeluid van David Gilmour of Roger Waters te evenaren kwam het net iets te kort. Een beetje jammer dat er maar een 2-tal nummers gespeeld werden uit de psychedelische Syd Barret periode maar de gekende live klassiekers maakten veel goed. Mijn verdict: shine on you crazy diamond en ik ga zeker nog eens kijken.

De belichting was wederom rampzalig... ik vraag me in godsnaam af wat de belichtingstechniekers er nu zo leuk aan vinden om het licht continue op rood te zetten...ik heb dus maar eens een andere interpretatie geprobeerd.

Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Re: Dark side of the moon

De eerste 2 vind ik subliem. De laatste kan mij niet echt bekoren.

Sfeer, sfeer en nog eens sfeer, als je weet hoe de originele band is doorgebroken dan zijn dit gewoon de ideale fotos !

Comment

Inderdaad - ik volg.
      De eerste 2 scheppen een mooie sfeer die er heel goed bij past - groots, psychedelisch, majestueus, etc..
      Maar de derde is dan wel een ontnuchtering: plots duikel je vanuit hogere sferen een parochiezaal binnen..

Comment

De belichting was wederom rampzalig... en dat is ook echt aan de foto's te zien, heel heel jammer voor jou als fotograaf maar ik zou in dit geval de beelden niet posten ze zijn echt ondermaats soms zou je de lichtmannen en of vrouwen een in hun ... steken
        Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

tweede opname is erg goed.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nr.2 is een zeer mooie. De overige spreken minder aan.
            Zou deze band ook wel eens aan het werk willen zien.
            facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
              Inderdaad - ik volg.
              De eerste 2 scheppen een mooie sfeer die er heel goed bij past - groots, psychedelisch, majestueus, etc..
              Maar de derde is dan wel een ontnuchtering: plots duikel je vanuit hogere sferen een parochiezaal binnen..
              Bedankt om dit voor mij op te schrijven , de eerste twee
              Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
              Mijn foto's
              Mijn blogje

Comment

Working...
              X