Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laïs in concert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laïs in concert

De dames van Laïs kwamen hun nieuwste cd voorstellen in Den Egger,
    een aanrader voor de liefhebbers, wel moet gezegd dat ze met deze cd een totaal nieuwe weg zijn ingeslaan.Foto's of

Eric Van Aerschot BD0730BE

Re: Laïs in concert

Mooi werk! Ik ga voor de eerste en tweede vanwege hun compositie. Die kan je natuurlijk niet altijd zelf bepalen, maar die twee zijn toch heel mooi.

Kan je eventueel vertellen welke lens je gebruikte? Ik ben nog steeds op zoek naar iets deftig voor mijn 400D.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

@ omag, deze zijn gemaakt met een 80-200 f2.8 af-s van Nikon
      De Canon tegenhanger zou dan de EF 70-200 f2.8 l usm zijn.

Comment

normaal stoor ik me niet rap aan ruis maar bij de derde trekt het steeds mijn aandacht (ruis in rode achtergrond), voor de rest
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

Comment

N°2 steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Prachtige plaat!

Comment

Erg nette reeks
            Voorkeursvolgorde: 2-3-1
            Nummer 2 is een prachtplaat. Foto nr.3 zou ik wss iets ontruist hebben.
            facebook

Comment

@ jaak56, bij die derde heb ik reeds een poging tot ontruisen gedaan wat wil je, met een D200 op iso 1250
              Ik heb dit in cs2 gedaan bij gebrek aan een ander prog. Als iemand een tip kan geven om tot een beter resultaat te komen met cs2 dan hoor ik dat graag, heb van photoshop nog niet veel kaas gegeten

Comment

Probeer eens met Neatimage

Neat Image reduces high ISO noise, grain, artifacts in images from digital cameras, flatbed and slide scanners. It is a tool for professional photographers and digital image processing enthusiasts.

Doet meestal een betere job dan PS en je kan een gratis demo gebruiken voor foto's tot 1024 x 1024 pixels.

Geen garantie dat hij deze nog ruisvrij krijgt, maar met proberen verlies je niets hé. Laat het programma wel een automatische profile opmaken, zodat hij de camera herkent en een aangepaste ruisonderdrukking uitvoert.
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Amai Eric, en dat met een abces ... wat zou het zonder zijn.

Mooi werk: tweede vind ik super, kleur, compo, sfeer ... de plaat is af!
                  Eerste compositorisch ook prachtig. Niks op aan te merken
                  Derde vind ik de mindere (ook zonder het ruisprobleem)
                  Grt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotobuik Bekijk bericht
                    Amai Eric, en dat met een abces ... wat zou het zonder zijn.
                    Alain, die mindere derde zal ik dan maar wijten aan dat abces zeker

Comment

vooral 1 en 2 spreken me enorm aan ... knap werk

Comment

Working...
                      X