Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eind vorig jaar was ozark henry te gast in ieper. De belichting was prachtig, net als de muziek. Lang getwijfeld of ik mijn toestel zou meenemen, maar achteraf gezien gelukkig wel gedaan!
Ik hou van de eerste opname : je moet even zoeken waar het onderwerp (= de zanger zit), maar dan zie je hem lekker in een hoekje zitten, net goed belicht. Deze foto geeft idd een heel goed beeld van de sfeer - ik hoor de muziek al !
RoméJo If I had made myself, I would be perfect. The same goes for my photographs.
Ik kan deze best wel smaken inderdaad mooie belichting, maar die voor de fotograaf niet zo optimaal is. Gelukkig beschikte je over een prima toestel en lens.
Heb je ze in RAW geschoten? indien ja dan kan je de 2de en 3de nog wat oplichten met fill light of curves...gewoon zien dat de ruis dan niet te veel naar boven komt, maar aangezien je met 'n Fuji schiet zit je op dat vlak wel goed
Buiten het feit dat ze wat meer opgelicht mogen worden van mij, vind ik het een sterke reeks, zeker onder die omstandigheden! Ze zijn mooi scherp, en met zo weinig licht is dat moeilijk!
Ik vind die twee laatste foto's niet echt de moeite waard, hoewel in de tweede het licht dan nog wel wat meezit.
Maar die eerste is voltreffer. Perfect, heel mooi.
Comment