Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Battle of the bulge - Bastonge
Collapse
X
-
-
Re: Battle of the bulge - Bastonge
De laatste! Zeker weten! De sepia omzetting zorgt voor meer historisch realisme...
Enne, extra shots van de C-47 te verwachten in het transport forum?Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
-
Super
Die eerste vind ik echt knap, prachtig sfeertje.Die tweede had misschien nog beter geweest met wat meer groothoek, zodat je iets meer van de persoon en omgeving meeneemt, maar toch goeie vind ik.
De derde is ook heel leuk, nog een oude look meegeven en dan is ie helemaal af.
Bedankt om te tonen, jammer dat ik er zelf niet was...
Comment
-
Zeker de tweede maar toch had ik het vliegtuig graag iets hoger in beeld gezien.
De eerste is ook heel verdienstelijk na nog PSshoppen.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk berichtSuper
Die eerste vind ik echt knap, prachtig sfeertje.Die tweede had misschien nog beter geweest met wat meer groothoek, zodat je iets meer van de persoon en omgeving meeneemt, maar toch goeie vind ik.
De derde is ook heel leuk, nog een oude look meegeven en dan is ie helemaal af.
Bedankt om te tonen, jammer dat ik er zelf niet was...
Ik wilde ook te gaan, maar vond niet genoeg informatie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Peeters Bekijk berichtPrachtige reeks! Enkel jammer van de witte 'straalmotor' lijnen in de lucht op de eerste foto. Is die genomen in Hemroulle?Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Mooie reeks waarbij de derde het meest af is.SITE: http://www.xraypictures.be
FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com
Comment
-
prachtwerk, stuk voor stuk boeiende opnames.
de eerste vind ik prachtig door de silhouetten, maar het WOII gevoel had voor mij nog iets sterker mogen zijn. Enkel de helm verraadt waar het over gaat. Nog een element extra mocht wel. De 2de is schitterend, qua compo en momentDe derde is ook héél aangenaam kijken
Comment
Comment