Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gezien de vele reacties zal ik maar geen tweede serie insturen, wel?
Als er geen reacties op je posting komen, wil dit niet noodzakelijk zeggen dat je hier slecht werk hebt geleverd. Tussen al de Clouseaureeksen van de voorbije dagen wekken ze mss wat minder de aandacht op. Ik vind het alvast een zeer behoorlijke reeks, waar ik met plezier naar gekeken heb. En ben eveneens benieuwd wat je van dit fotogeniek gezelschap gebakken hebt in je tweede serie.
Idd mooie reeks. De eerste is een hele mooie, die tweede jaagt bijna schrik aan, de derde is goed zonder meer. De ruis stoort niet.
Goed gezien om door je eigen reactie de foto's weer bovenaan te plaatsen, soms verdwijnt er al eens een posting in de massa...
Mijn dank voor de reacties. MadMax had een discussie opgestart over de zin en onzin van reacties en de reden van foto's posten. Het lijkt erop dat ik toch wel hoop op reacties op mijn werk
Dank jullie voor deze reacties. Jaak56, voor de hele serie vraag ik dan toch om de link onder de foto's te volgen. Hier zal ik in ieder geval geen tweede serie plaatsen. Ik wacht wel tot ik Clouseau op de foto heb
Comment