Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook interessanter om te zien dan wat ze in de krant steken, omdat die perse heel den dekor er mee bij op willen. Lichte voorkeur voor het moment in de derde, maar alledrie goed
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
compo van de tweede vind ik niet echt bijzonder, met de micro zo vlak voor de mond! Voorkeur voor de derde.
Door de vorm van het podium en het groot aantal fotografen kon ik mij niet beter opstellen. Had ik geweten dat hij zo aan een piano ging zitten, dan ging ik me wel rechts van het podium gaan opstellen.
er waren trouwens 12 fotografen aanwezig.
nog iemand van DB? Ik heb wat staan zwieren met mijn 'strap' van DB om reacties los te krijgen maar niemand...
Inderdaad jammer van de mic bij de tweede foto, maarja je kan natuurlijk niet alles hebben, er zijn nog meer mensen die plaatjes willen schieten. Eerlijk is eerlijk, je hebt het verder wel erg goed gedaan (hij had die mic gewoon niet precies zo moeten hebben staan etc etc ). De eerste is wel een goede sfeerzetter!
Comment