Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Had jij nr3 langer laten belichten (sluitertijd 10 seconden, op een statief) dan had het een interessante foto geweest.
De lijnen op nr2 geven wel een dynamisch karakter maar je had beter een statief gebruikt want de achtergrond is onscherp.
Nr1 heeft wel een toffe beweging.
Bedankt voor de commentaren.
Bij 1 en 2 heb ik inderdaad geen statief gebruikt.
Bij de 3de wel.
Het was mijn eerste keer dat ik nachtfotografie deed in deze vorm.
Bedankt voor me op mijn fouten te wijzen. Ik zal jullie wijze raad zeker in acht nemen
Bij de eerste twee valt het inderdaad vrij goed op dat je geen gebruik hebt gemaakt van een statief, zeker bij de tweede erg jammer, daar is vrij veel op te zien, maar nu allemaal te bewogen om het interessant te maken.
Volgende keer dus het statief mee! En natuurlijk gewoon stug doorgaan met oefenen, oefening baart tenslotte kunst.
Comment