Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pink Werchter
Collapse
X
-
-
Re: Pink Werchter
Oorspronkelijk geplaatst door Selwa Bekijk berichthttp://a431.ac-images.myspacecdn.com/images01/63/l_58bbdb95a663b3e5f56e0e4d4c38e5c6.jpg
- lichten bovenaan zitten in de weg
- persoon onderaan in beeld staat in de weg
- en je hebt de persoon in kikvorsperspectief, wat niet zo mooi is
... maar je zal me niet horen kritiek geven behalve die vaststellingen, want 't is niet eenvoudig. (behalve als ze vanaf de PA in 't midden van de zaal vb een lange gang tussenin laten voor fotografen enzo ;-)Imagination is more important than knowledge...
http://www.kiekje.be
-
Gouden spreuk bij concertfotografie: "verder is beter". Hoe gezellig en opwindend het ook vlak bij het podium mag zijn, je maakt er zelden of nooit goeie concertfoto's. Afstand nemen dus, en wég zijn de neusgatfoto's. Ook de scherpte is niet optimaal, me dunkt.
Comment
-
Hey juppekes
Ben jij dan een van deze fotografen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes
Ben jij dan een van deze fotografen
http://i231.photobucket.com/albums/e...riya225/W1.jpg
neen ???
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes
Deze fotokes heb ik gemaakt op werchter en dacht mss dat je daar tussen zou staan
Comment
-
Mriya,
in't geel is in ieder geval de uitstekende rockfotograaf Rob Walbers.
De oudere fotograaf is de bekende fotograaf van de Humo, wiens naam me nu even ontsnapt.
En dan merk je ook meteen een van de tips op voor concertfotografen: doe een opvallend t-shirt aan, zodat je de aandacht trekt van de artiest :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk berichtMriya,
in't geel is in ieder geval de uitstekende rockfotograaf Rob Walbers.
De oudere fotograaf is de bekende fotograaf van de Humo, wiens naam me nu even ontsnapt.
En dan merk je ook meteen een van de tips op voor concertfotografen: doe een opvallend t-shirt aan, zodat je de aandacht trekt van de artiest :-)
Naast Walbers is ook nog (de rug van) Alex Vanhee van De Morgen te bespeuren, en de HUMO-fotograaf is Gie Knaeps. Terloops: tegenwoordig wordt aan fotografen al wel eens gevraagd om alleen nog zwart te dragen in de pit, zeker als er DVD-opnamen plaatsvinden.Last edited by Concertfoto; 29 oktober 2007, 09:29.
Comment
-
Inderdaad, Gie Knaeps.
Ik weet 't van dat zwart. Ben trouwens telkens benieuwd als ik mijn fotopas ga afhalen wat de nieuwste regel weer is :-)
Misschien -> 'De Canon 70-200 lens mag niet meer beige zijn wegens te contrasterend met 't zwart doek aan de voorkant van't podium...' ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk berichtInderdaad, Gie Knaeps.
Ik weet 't van dat zwart. Ben trouwens telkens benieuwd als ik mijn fotopas ga afhalen wat de nieuwste regel weer is :-)
Misschien -> 'De Canon 70-200 lens mag niet meer beige zijn wegens te contrasterend met 't zwart doek aan de voorkant van't podium...' ??
Ja, dat zie ik er ook nog van komen. Ik heb al twee ladderkes moeten zwart spuiten... , maar met mijn geliefkoosde toeters zie ik die ingreep hoegenaamd niet zitten
Comment
-
Comment