Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nummer 1 is de meest expressieve. Mijn favoriet. Persoonlijk zou ik de foto iets croppen naar de rechter bovenhoek zonder de verhouding 2:3 te verstoren. Door te croppen ontstaat er een driehoekig vlak dat de beleving van de foto (nog) intenser maakt.
Die schuine lijnen van de tweede opname bevallen me wel. Dat die achtergrond zo meedoet met de lijnen is een groot pluspunt.
Het ritme in de derde opname is heel apart. van rechts naar links: de toetsenist, de grotere zangeres en dan op de achtergrond het nog grotere plaatje van een vrouw. Subliem gezien.
Wij gaan morgenavond. Mag je daar zo met 'n SLR binnen? Wil graag m'n 24-70 f2.8 'ns proberen
Dit is een uittreksel uit de reglementen van het Sportpaleis:
Het is verboden om het Sportpaleis of de Lotto Arena te betreden met flessen, blikjes, alcohol, geluidsopnametoestellen, film- en fotocamera’s, vuurwerk en voorwerpen die een gevaar voor de veiligheid kunnen opleveren. Misbruik wordt strafrechtelijk vervolgd. Betreding van de zaal impliceert instemming met mogelijke aftasting. Alleen wegwerpcamera’s zonder flits en gsm’s uitgerust met een fotofunctie worden gedoogd. Er mag tijdens evenementen niet worden gefotografeerd of gefilmd, tenzij anders bepaald door de organisator.
Comment