Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night of the Proms: Soulsister - 2 foto's verwijderd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
    drie sjieke ,

en dat de 5d nog meer dan voldoende presteert kwa ruisprestaties ook met de komst , of de opkomende nieuwe toverdozen is weer es bewezen ...

nr twee staat hij wou houterig bij , maar voor de rest fijne foto want mnr leyers staat er ook bij op ...

nr drie absolute favoriet ... hij komt precies uit de mask
    De 5D is dé supercamera voor concertfotografie: eenvoudig in gebruik, meer dan snel genoeg, nagenoeg ruisvrij (ook bij 1250 en 1600 ISO) en met een échte zoeker, geen sleutelgat. Gevolg: ik heb de 1D mark III die ik in bestelling had, afgezegd en gewoon een tweede 5D aangeschaft.

Comment

Mooie foto's, mijn voorkeur gaat naar nr 3.

Is foto 2 nu zoveel bijgewerkt (lichter gemaakt denk ik)?. Om de contouren van de armen van de zanger maar vooral van de gitarist zie ik wat rare lijnen lopen, het lijkt wel alsof de gitarist aan het bibberen is.
      Konica Minolta Dynax 5D + KM 17-35/F2.8-4 (D) + KM 28-75/F2.8 (D) + KM Program Flash 3600HS (D) + KM 18-70 AF DT + KM 28-80 AF + KM 75-300 AF + Lowepro Minitrekker AW + Hama Profil Mono + Vosonic VP2160

http://www.reversedigital.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reverse Bekijk bericht
        Mooie foto's, mijn voorkeur gaat naar nr 3.

Is foto 2 nu zoveel bijgewerkt (lichter gemaakt denk ik)?. Om de contouren van de armen van de zanger maar vooral van de gitarist zie ik wat rare lijnen lopen, het lijkt wel alsof de gitarist aan het bibberen is.
        Foto 2 is niet lichter gemaakt, alleen wat contrast opgevoerd in wat verscherpt in de RAW-convertor (Pahse 1). De artefacten rond Jan Leyers en zijn gitaar komen van de verkleining en de JPEG-compressie.

Comment

Schitterende reeks met een voorkeur voor nr. 3. Gewoonweg prachtig
          http://www.pbase.com/lubou/some_pics

Comment

Jammer van de handoplegging in de eerste, Paul geeft bij de tweede zelf aan dat je beter ietwat kon zakken, om maar te zwijgen over de micro die rechts komt piepen en de gitaar die afgebroken is, en de derde is een hele goeie. Mooie expressie telkens en een lekker sfeertje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              Jammer van de handoplegging in de eerste, Paul geeft bij de tweede zelf aan dat je beter ietwat kon zakken, om maar te zwijgen over de micro die rechts komt piepen en de gitaar die afgebroken is, en de derde is een hele goeie. Mooie expressie telkens en een lekker sfeertje.
              Goed gezien. Nummer twee is hierbij verwijderd. Geen brol in showcase!
              Last edited by Concertfoto; 30 oktober 2007, 10:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                Goed gezien. Nummer twee is hierbij verwijderd. Geen brol in showcase!
                Die foto was geen brol, alleen door de ruimte bovenaan en het lage standpunt (en ja ik weet dat concertfotografie niet makkelijk is), had ik het gevoel dat ik voor Paul doorkeek. De compo kon m.i. beter, maar ik ben maar één iemand.
                Als alle "onperfecte" plaatjes uit showcase moeten verwijderd worden, dan schieten er weinig over...
                Uiteindelijk heb jij de foto toch geplaatst omdat jij hem goed vond...

Comment

Die foto was geen brol, alleen door de ruimte bovenaan en het lage standpunt (en ja ik weet dat concertfotografie niet makkelijk is), had ik het gevoel dat ik voor Paul doorkeek. De compo kon m.i. beter, maar ik ben maar één iemand.
                  Als alle "onperfecte" plaatjes uit showcase moeten verwijderd worden, dan schieten er weinig over...
                  Nee, dit vond ik ook een geode foto.

Comment

Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister - 1 foto verwijderd

'k vind het zalig hoe je foto's niet alleen mooi aantonen wat ervaring in het
                    veld kan betekenen voor dit soort fotografie, maar ook hoe je topics heel
                    interactief blijven en je elke commentaar, van wie ook, juist weet te plaatsen!

twee prachtige foto's!

mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Gebrek aan zelfkritiek is een dodelijk gif voor de passie die fotografie heet. Wèg ermee dus!
                      Last edited by Concertfoto; 9 november 2007, 14:17.

Comment

Working...
                      X