Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Enkele concertshots vanuit men favo concertzaal "het lintfabriek" dat helaas moet sluiten. Dit is van het Have Heart concert van enkele weken geleden :
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Dit moet mijn ergste nachtmerrie zijn om dit te fotograferen. Totaal geen ruimte, nog wat duwen en trekken, niet weg kunnen achteraf, geen licht. Alleen daarvoor al dik respect.
Flisten doe ik ook nooit, maar in uw plaats had ik hetzelfde gedaan en ik vind het resultaat gezien de omstandigheden zeer goed.
Ziet er redelijk platgeflitst uit, nochtans staat in de EXIF dat er niet geflitst is. Weird.
Deze opnamen kunnen me niet bekoren.
Hans
Dit volg ik totaal niet...
De flits is juist erg goed zodat je zelfs nog beweging in de beelden krijgt en wat betreft dat flitsen in het Lintfabriek. Dat is bij mijn weten volkomen toegestaan...
Knappe platen!
Tja ik vind dat ook niet uit hoor.
De regel is dat er tijdens concertshoots niet geflitst wordt.
Ik vind het trouwens zelf redelijk ambetant als er naast mij iemand staat te flitsen tijdens een concert.
Tja ik vind dat ook niet uit hoor.
De regel is dat er tijdens concertshoots niet geflitst wordt.
Ik vind het trouwens zelf redelijk ambetant als er naast mij iemand staat te flitsen tijdens een concert.
Gij hebt duidelijk nog nooit naar een klein hc/metal showke geweest daar zijn gewoon geen regels. Behalve er op letten dat je materiaal niet om zeep word geholpen.
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Gij hebt duidelijk nog nooit naar een klein hc/metal showke geweest daar zijn gewoon geen regels. Behalve er op letten dat je materiaal niet om zeep word geholpen.
Vlamrock in As is een blackmetal festival, kijk maar in mijn webalbum. Maar goed, ik heb gewoon 'mijn' mening gezegd. Jij bent toch tevreden en dat is het belangrijkste niet?
Comment