Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zangeres bruiloft
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: zangeres bruiloft
Ik moet hierin eigenlijk bijtreden, maar natuurlijk is een bruiloft geen concert
Scherpte kon beter, vooral bij derde; maar ook bij de andere niet helemaal op de juiste plaats
Toch een verdiensteljke pogingCanikon 40D - D200, D300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtDeze foto's roepen bij mij een wat vreemd beeld op over de sfeer tijdens de 'festiviteiten'. Sorry.
De kleuren vind ik zelf wel warm overkomen maar de uitstraling van een 'echt'
concert valt met een bruiloft niet te evenaren natuurlijk.
Foto's zijn gemaakt op f2.8 met iso 1600 en dan valt het nog niet mee om de scherpte acceptabel te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door century Bekijk berichtFoto's zijn gemaakt op f2.8 met iso 1600 en dan valt het nog niet mee om de scherpte acceptabel te krijgen
Door de hoge ISO-waarde is er behoorlijk wat ruis. Indien je een monopod gebruikt, is het mogelijk om de ISO terug te brengen naar 800 (veel minder ruis). De sluitertijden blijven dan nog steeds binnen de marges (en uit de foto's blijkt ook dat er niet al te veel beweging was). Wellicht heb je zelfs nog iets over om of de ISO nog lager te stellen en/of de scherptediepte te vergroten.
Overigens: dit is niet het forum om over de techniek te praten. Hier gaat het om de kwaliteit van de foto's.
Comment
-
-
Eventjes geprobeerd er wat meer sfeer in te brengen (ten koste van ruis en artefarcten)
(als je het wil haal ik hem wel weer weg)Canikon 40D - D200, D300
Comment
-
hey bedankt, dat lijkt er in ieder geval meer op!
achteraf had ik de fotos niet in de showcase moeten zetten idd!
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtEventjes geprobeerd er wat meer sfeer in te brengen (ten koste van ruis en artefarcten)
(als je het wil haal ik hem wel weer weg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk berichtNaast alle technische bemerkingen vind ik dat 1 en 2 absoluut geen énkel enthousiasme van de "performers" toont en dat vind ik nog erger dan de technische kant van de zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk berichtyep inderdaad, zero expressie. Jammer... 't zijn echt saaie beelden.
Maar met dien verstande dat je van een bandje tijdens een bruiloft natuurlijk geen spetterend optreden hoeft te verwachten. Het is ten slotte geen concert.meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
Comment