Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powerboats Zeebrugge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Powerboats Zeebrugge

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
    Het zijn alle drie kiekjes (of 3 kiekens) voor je album !

MVG, Jeff
    Deel je mening

Wat een naam al niet kan doen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
      Deel je mening

Zoek de kiekens!

Comment

Deel je mening

Nee wat jij al niet doet om op te vallen, ik ben der niet mee gediend dat je een commentaar dat ik bij een beeld geef gaat quoten, bij een ander beeld.

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Begint dat al gebruikelijk te worden ofwa?
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Nee wat jij al niet doet om op te vallen, ik ben der niet mee gediend dat je een commentaar dat ik bij een beeld geef gaat quoten, bij een ander beeld.

MVG, Jeff
            Jeff mag zijn mening eerlijk verkondigen, maar over de vrienden van Jeff mag een ander dat niet?

Wat de quote betreft: dit gebeurt dagelijks miljoenen keren. Kijk in elke krant, elk artikel, that's life... Bronvermelding staat erbij, dus is in orde. Ik vind het ook niet uit.

Het treft me wel dat je bepaalde foto's afbreekt, maar andere de hemel inprijst, die naar mijn mening niet veel beter zijn. Maar ja, meningen he... Respecteer de mijne dan ook maar, moet ik daarmee opvallen?

Ik stop, vooraleer ik word "downgedragged"...

Comment

Jeff mag zijn mening eerlijk verkondigen, maar over de vrienden van Jeff mag een ander dat niet?

Wat de quote betreft: dit gebeurt dagelijks miljoenen keren. Kijk in elke krant, elk artikel, that's life... Bronvermelding staat erbij, dus is in orde. Ik vind het ook niet uit.

Het treft me wel dat je bepaalde foto's afbreekt, maar andere de hemel inprijst, die naar mijn mening niet veel beter zijn. Maar ja, meningen he... Respecteer de mijne dan ook maar, moet ik daarmee opvallen?

Ik stop, vooraleer ik word "downgedragged"...
              Allemaal goed en wel, dat geeft je niet het recht een comment uit zijn context te trekken en hier te plaatsen. Mensen hebben dat niet snel door.

Dave
              pixelpusher

Comment

Deel je mening

Eindelijk komt mijn handtekening eens van pas!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Allemaal goed en wel, dat geeft je niet het recht een comment uit zijn context te trekken en hier te plaatsen. Mensen hebben dat niet snel door.

Dave
                  Sorry Dave, dat mag dus wel... Ooit al van filmfragmenten gehoord? Of één zin uit een gans artikel? Alles wordt altijd uit zijn context gerukt daardoor... Je hoort vaak ook politiekers achteraf zeggen: "ja, maar dat was in een sfeer van ... dat ik dat zei, en het is uit zijn context gerukt". Te laat, gezegd is gezegd, het publiek heeft die context niet.

Comment

Sorry Dave, dat mag dus wel... Ooit al van filmfragmenten gehoord? Of één zin uit een gans artikel? Alles wordt altijd uit zijn context gerukt daardoor... Je hoort vaak ook politiekers achteraf zeggen: "ja, maar dat was in een sfeer van ... dat ik dat zei, en het is uit zijn context gerukt". Te laat, gezegd is gezegd, het publiek heeft die context niet.
                    BD is Hollywood niet. Je laat uitschijnen dat iemand een bepaalde comment over deze foto heeft, terwijl het over een andere foto gaat. Ik vind het niet kunnen.

Dave
                    pixelpusher

Comment

Je hebt er duidelijk geen snars van begrepen: als ze bij politiekers een uitspraak uit zijn context rukken, dan is dat wél met woorden die ze effectief hebben uitgesproken, maar die niet bij een totaal ander artikel of onderwerp worden gezet, zoals jij hier doet. De eerste journalist die zoiets doet, heeft een proces aan zijn kl...ajuinen.
                      Voor Groovebird: escuus voor mijn vorige opmerking i.v.m. de Canonhaters; dat was ongepast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Canonist Bekijk bericht
                        Voor Groovebird: escuus voor mijn vorige opmerking i.v.m. de Canonhaters; dat was ongepast.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Bedankt voor de reacties, iedereen. Uiteindelijk is voor publicatie in 'Varen' nog een totaal andere foto uit onze shooting gekozen. Ik post 'm hier wel eens als het magazine verschenen is, kwestie van de primeur niet weg te geven...
                          Benieuwd of BD-ers dan de zelfde keuze zouden maken als de Varen-redactie...

Comment

euh sorry dat ik een beetje stoor in jullie discussie maar ik vind de eerste foto prachtig.
                            Bij de overige twee denk ik naar mijn eigen bescheiden mening dat de sluitertijd lager had moeten zijn.
                            canon
                            www.Pictostijn.net
                            https://www.facebook.com/Pictostijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antool Bekijk bericht
                              euh sorry dat ik een beetje stoor in jullie discussie maar ik vind de eerste foto prachtig.
                              Bij de overige twee denk ik naar mijn eigen bescheiden mening dat de sluitertijd lager had moeten zijn.
                              Wat bedoel je met 'lager' voor de sluitertijd? Korter of langer?

Comment

Stuk voor stuk mooie aktieplaten
                                Ik zou de horizon (waterlijn overkant) even rechtzetten
                                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                                X