Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie toch liever de auto's in actie
Ik ben het er wel mee eens dat het woord bikini de aandracht trekt en het snapshots zijn.
Ik heb nooit beweerd dat het geen snapshots waren en, tja... Dat het woord bikini de aandacht trekt daar kan ik niet aan doen. Te zien aan de vele aanwezigen daar en de talrijke views hier, kan ik enkel maar concluderen dat er toch veel mensen de Bikini Carwash of de beelden ervan willen zien.
Van de wagens zelf zijn er vele foto's te vinden op mijn website.
Ik heb nooit beweerd dat het geen snapshots waren en, tja... Dat het woord bikini de aandacht trekt daar kan ik niet aan doen. Te zien aan de vele aanwezigen daar en de talrijke views hier, kan ik enkel maar concluderen dat er toch veel mensen de Bikini Carwash of de beelden ervan willen zien.
Van de wagens zelf zijn er vele foto's te vinden op mijn website.
grts,
Geert
Acht - fotografische hoogstandjes zijn het niet, maar het is wel vermakelijk om naar te kijken.
Je zou jezelf natuurlijk ertoe kunnen zetten om van dergelijke optredens bijzondere, sprekende en vooral mooie foto's te maken. Noem het een uitdaging.
Die derde is niet slecht gedaan vind ik! 1 en 2 te rommelig maar het is evenementenfotografie en op tal van evenementen kun je over de koppen lopen dus das jouw schuld niet.
Het is trouwens al ne keer of 5 dat ik minstens naar deze topic ben komen kijken! Over die derde heb ik trouwens al leuke gedachten gehad
Comment