Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto's. Vooral #1 is mooi met het licht, maar #3 doet daar niet voor onder.
Alleen ik begrijp maar niet waarom nummer 2 zo scheef genomen is. Ik vind dit geen dynammiek in de foto geven. Daarvoor moet het onderwerp dan toch wel wat beeldvullender in beeld komen.
ah, zie ik mijn naam er tussen staan, oeee..
"Marc, great pictures. Daar kan Joris Bulckens van damusic.be nog een puntje aan zuigen. Ik mocht niet gaan spijtig genoeg. Maar uw foto's zijn stukken beter dan die van de damusic topfotograaf (denkt hij) "
Ai FJRrider38, zeg volgende keer is hallo. Dan zal ik je een pintje trakteren. En kunnen we is praten he want zo commentaar geven op iemand zonder hem te kennen, dat is maar een beetje laag! Dadakes en proficiat met je baby!
Hé jongens, ik maak geen foto's om ruzie over te maken, noch om iemand te overbluffen. Omdat ik met de Scabs een wat andere band heb, ben ik daar gaan fotograferen, niet om de mensen die hier hun brood mee verdienen de loef af te steken hé Het doet me natuurlijk veel plezier inde nieuwsbrief van the Scabs tussen een paar bekende namen te staan
Hé jongens, ik maak geen foto's om ruzie over te maken, noch om iemand te overbluffen. Omdat ik met de Scabs een wat andere band heb, ben ik daar gaan fotograferen, niet om de mensen die hier hun brood mee verdienen de loef af te steken hé Het doet me natuurlijk veel plezier inde nieuwsbrief van the Scabs tussen een paar bekende namen te staan
Comment