Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel raar, want ik heb die verkleind naar 900 pixels langste zijde (zoals opgegeven), die op mijn site geplaatst en daar zijn die al verkleind, dan zijn die nog eens verkleind door die hier te plaatsen. Weet ook niet wat er gebeurd is?!?
Heel raar, want ik heb die verkleind naar 900 pixels langste zijde (zoals opgegeven), die op mijn site geplaatst en daar zijn die al verkleind, dan zijn die nog eens verkleind door die hier te plaatsen. Weet ook niet wat er gebeurd is?!?
effe wat aan doen hoor, ben nl erg nieuwsgierig naar de echt grote versie.
grt,bouk.
Voor mij ook wel liever een grotere versie om te beoordelen.
Ik vind het wel spijtig dat je je alleen beperkt tot de gezichten, de personen waren volgens mij allemaal helemaal gebodypainted, nu gaat er een groot deel van het werk verloren ...
De uitdrukking van de tweede vind ik wel zalig !
mij lijken de foto's wat fléts ... lijkt wel of de witbalans fout stond.
had liever wat sprankelendere beelden gezien...
Ben niet wild van deze "kopjes" ... Hier zat méér in ...
als ik er dan ééntje mag uithalen ... de derde ... toch een beetje licht en schaduw ...
Comment