Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: GF 2007 - straattheater en andere straatbeelden
Bedankt voor je reactie DarkSide.
Is idd Pane Temov. Ik heb hem op zaterdagavond 14/7 op het Braunplein bezig gezien. Jammer genoeg waren er toen heel wat problemen met de geluidsinstallatie van de stad Gent waardoor de klank geregeld op soms cruciale momenten wegviel en zijn show helaas een deel de mist inging.
Een heel leuk kijkspektakel, vond ik, was de show van Adrian Schvarzstein (ESP).
Re: GF 2007 - straattheater en andere straatbeelden
tijdens de show die ik zag waren er ook probleempjes, zo'n mp3 spelertje is niet ideaal om een liedje te kiezen en de batterij van de microfoon was leeg maar vooral de interactie met het publiek was leuk
Comment