Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb me ook eens aan concertfotografie gewaagd. Nu denk ik wel dat ik voor mijn eerste keer niet het gemakkelijkste heb uitgekozen (heel veel rook en heel weinig licht ), maar deze 3 vind ik zelf nie slecht.
Peter
Last edited by Dippie; 4 juni 2007, 20:55.
Reden: foto's verplaatst op server
@ darth_stijn: merci! Ik denk dat ik u heb zien rondlopen, had ge een rugzakske aan?
@ maarten_t: een goei oefening was het zeker, en beter kan het ook zeker nog! Maar dan wel eerst een waterdichte camera aanschaffen, want ie was kletsnat van mijn zweetpollen: man wat was het daar warm!
Comment